UPDATE

Godkväll!
Hemma på en fredagskväll... Deprimerande..
Skulle sovit hos Keisha men vi bestämde det för sent och mamma låter mig inte gå ut såhär sent :P
Många saker jag inte håller med om där men men, nothing to do! Sov ju hos Johan inatt och ska sova hos Emma imorgon så det är ganska förståeligt.

Men de senaste dagarna har varit bra! Eller ja, idag och igår alltså.
Igår var jag i skolan hela dagen och efter det mötte jag upp Johan och Ali i Tallkrogen och därifrån åkte vi till Farsta Centrum, åt och så, sen åkte vi tillbaka till Tallkrogen där Johanna bor, var inte där så länge innan jag och Johan åkte till Bredäng och innan vi gick hem till honom gick vi hem till Sez och Simon och chilla lite, kom hem vid elva och somna senast ett, heelt slut! Sov riktigt gott!
Vid halv ett idag var jag och Johan i Skärholmen, gjorde lite ärenden och så!
Han bjöd mig på sushi (jag payade lite :P) och så köpte jag det som verkligen behövts nu- strumpor och leggings!

Han köpte ett skärp och jeans. Senaste veckan har han gått runt med ett snöre runt midjan för hans skärp gick sönder haha
Jag åt middag där och kom hem för lite mer än en timme sen.
Imorgon ska jag som sagt sova hos Emma, får se vad vi ska göra, inget bestämt än! ;) Men det blir myyyspyyys



Johan som låg och sov typ... kl 7 imorse haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0