Trevlig morgon!

God morgon!
Idag gick vi båda upp ganska tidigt. Har haft det jättemysigt :)
Vi har nyligen ätit frukost och han ska ut på balkongen för att röka så jag sitter vid deras data och lyssnar på U2.

Igår såg vi ju Toy Story 3, de var bra! Inte bästa men den var inte dålig. Jag har inte velat se den innan för jag gillar inte filmer som är gamla och så gör de en uppföljning flera år senare. Man vet liksom själv att det blir inte riktigt samma sak... Men den var bra ändå :P
Vi somnade runt två (eller jag iallafall) och gick upp sista gången vid elva eller så och jag har fått en bra nattssömn. Även om jag sover bättre ensam ^^

Lite senare ska jag färga hans hår!! Få se hur det går haha
Efter det ska jag kanske träffa Nicole, om man hör från henne!

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0