Tråkig skoldag!

Hey people!
Mest kvinnorna dårå (inte för att jag tror att det är många killar som läser min blogg haha) då det är kvinnofridsdagen! :D Grattis grattis till oss!

Kom hem för ca en halvtimme sen och är hemma ensam. Mamma mötte mig när jag kom till Husby och så gav jag henne mitt busskort då hon och Ian åkt till Solna.
Skoldagen var skittråkig idag och den kändes som EN EVIGHET men nu är den över! :D
Imorgon har vi ingen skola heller för vi har friluftsdag och jag ska vara i skolan 10.00-12.00 och ha skrattyoga ena timmen och massage andra hihi
Tog det som var gratis och jag vill INTE vandra haha
Såå skönt med ingen skola imorgon. Synd att det inte var på fredag för det är jobbigaste lektionen!
Men det är nåt iallafall ^^

Nu ska jag fortsätta lyssna på mina Disney-låtar och äta melon med glass! :D
Om glassen inte är slut det vill säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0