Tekken 4

Johan gick för en stund sen. Sitter i soffan och lyssnar på musik. Ska inte bli kvar här länge, är ganska trött!
När han kom blev det att jag, mamma och Ian sov i typ två timmar och Johan satt vaken själv haha

Den här dagen har känts så lång! På ett bra sätt dårå!
När jag vakna chilla vi lite sen gick vi och åt pizza och innan vi gick beställde vi en till mamma också. Sen har vi kollat på tv och SPELAT. Tekken 4 på min PS. Vi körde 11 matcher, jag vann 7 moahaha! Och han har ändå haft det hur länge som helst :P Fattar inte hur han kan vara så keff, jag har ju inte spelat särskilt mycket, bara under jullovet och innan det hade jag inte spelat det förut! I'm awesome :D

Imorgon blir en ny dag, ska nog träffa Emma efter skolan och fika lite! :)
100 spenn har jag kvar av denna månad. Men får ju lön om 9 dagar och jag har räknat ut att det är ganska mycket! :D Mer än jag fått innan ivarjefall, och det har inte vart lite ändå. Kanske inte jättemycket men bra lön.

Nu ska jag sluta babbla, man märker att jag är trött, så godnatt!



Ett par bilder från förra veckan eller så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0