TE

Godmorgon. Nu måste jag skynda mig att dricka upp mitt te och åka till skolan för jag är sen.. Som vanligt. Men var bara tvungen att göra teet för jag har haft jätteont i min hals de senaste dagarna och varje natt får jag hostattaker haha
Vi har ett livsförråd av te nu. Jättebra när vi inte ens dricker det ofta :P
Roger hade köpt jättemånga lådor för Ians födelsedag och jag vet inte riktigt hur han tänkte. Kom ihåg att jag räknade alla lådor vi har (inkluderat de vi hade innan) men jag minns inte hur många set var. Över 20 är jag 100 på. 24 kanske det var?
Skitsamma, det är många iallafall! Och halva "sortimentet" är inte ens öppnade så alla som är sugna på te så är det bara att komma till vårt lilla café! :D

Så det jag ska göra är att dricka upp mitt te och sen gå! Är påklädd och allt!
Blir nog inte mycket uppis idag hos Johan så det får bli ett inlägg när det blir! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0