SWIM GOOD

Hallihallå där mitt i natten!
Här ligger jag i sängen och kollar på film. Kollade nyss på The Proposal, den var bättre än jag trodde! Och nu ska jag kolla på Killers, hoppas att den är lika bra ^^

Fullmåne ute ser jag utanför fönstret. Myspys.
Annars? Vad har hänt? Mormor, hennes syster Lena och mormor Ulla (mormors mamma) kom över men hann inte träffa de så länge då jag åkte till jobbet. Det gick ganska bra men efter 7 blev det helt dött. Men jag har mumsat glass hela dagen så det gör mig glad! :D De har börjat använda Frozen Yoghurt glassen (HEAVEN) och fått in nya glasssmaker i frysen som är provsmaker på 5 liter st! Får typ betalt för att äta glass!
Hahah nejdå, har faktiskt jobbat jättehårt idag!

Här är en ny favorit också, på tal om inget :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0