Svara för fan

Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag är så jävla trött på när folk inte svarar i telefon!! Det förstör hela min dag (kväll i det här fallet).
Men hej iallafall!
Kom nyligen hem efter att ha hängt i Vällingby med fina Kidah och Keisha. DE svarar iallafall!
VILL UUUUUT. Träffa nån bara. Är så trött på att bara sitta hemma själv (det är ju folk här men det duger inte för mig just nu).
Som ni märker är jag inte på bästa humör. Men jag har faktiskt haft en jättebra dag för övrigt. Jobbade och det gick väldigt bra, sen träffade jag Kidah och lite senare kom Keisha. Så mysigt att träffas alla tre! Good times, good times <3

NEJ nu har jag inget mer att säga men ni blir förmodligen uppdaterade lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0