Skärholmen

Hemma!
Eller ja.. Har ju vart det i en timme nu.
Jag lämnade Samantha i Fridhemsplan och alla var upptaga och då ringde mamma och fråga om jag ville komma till Skärholmen med hennes vänner så där har jag varit hela dagen mer eller mindre.
Påväg hem var jag hungrig så jag gick av i Kista och köpte en pizza till mamma och en stor sushi till mig! Gud så gott. Och tillräckligt med bitar för att jag skulle bli perfekt mätt på den sista! (Och sen lite misusoppa sist :D)

I Kista råka jag träffa på mång. Dvs Kidah, Parasto, Ali, Rayd, Omar, Keisha och Kezaya. Helt random ^^

Ikväll ska jag inte vara uppe till sent heller för jag ska upp halv 9 då jag jobbar 10.00-14.00. Inte så länge men det kommer att vara lunch vid den tiden och fuuuullt med folk. Då måste man vara snabb och tänka på att inte göra för mycket fel för då kan man se hur kön bara fylls på mer och mer! Panik!
Hahah
Efter jobbet ska jag förmodligen träffa Kidah och Keisha. Men de har problem med att svara i luren så vi får se!
Johan vill jag inte träffa för han går mig på nerverna :P


Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0