Mitt öga!

Det är nåt fel med mina linser... I alla fall en av de, den högra.
I typ tre dagar har det vart helt suddigt, som om det är nåt PÅ den.. Nu kan jag inte se på nära håll med den. Men annars ser jag jättebra, på långt håll dvs. Och det är det som är meningen med de, att jag ska kunna se på långt håll men vad är det för mening om man inte kan se på nära? :P

Aja, får väl stå ut och så får jag köpa nya på Lensway snart, såfort jag får pengar (ca 2 veckor)!
Fan jag ser inte ett skit! Är det mitt ÖGA det är fel på?!
Scary..

Om ca 20 minuter ska jag gå så att jag kommer i tid till jobbet. Måste diska upp och borsta tänderna och ta på mig passande byxor att jobba med :P



Haha jag och Idis på solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0