Mina bästisar har gått!

Hej hej!
För en timme sen stack Keisha och Kidah. Vi hade trevligt, åt middag, prata osv. And yes, jag köpte prinsesstårta! :D Moahaha
Och för att inte glömma godis ^^
Gick med de till bussen men vi insåg sen att de missat den så vi stod där i en halvtimme mitt i ödemarken typ och hade varsin mp3/iPod/mobil som vi lyssnade på och stod och sjöng och dansa som galningar typ.. Jag som var sjuk xD Men det är bättre nu!

Så jaa.. Det var min kväll! Men missade Desperate, såg bara en kvart av den och blir så arg över att det kostar att kolla på kanal5 play! What to do now?
Vet nån någon annan hemsida man kan se från??



Heta tjejer på 11 bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0