Maxine- Svullot!

Nu börjar klockan bli mycket och jag har frossat i mig massa skit ikväll: kladdkaka med massa glass, popcorn och två bitar cheesecake som har vart kvar i frysen. Om jag visste att det fanns kvar hade den vart slut FÖR LÄNGE SEN!
Usch, det är inte kul att äta sånt här skit längre. VAD SKA JAG TA MIG TILL när jag får min lön??? Nu är jag liksom pank och hittar saker hela tiden. Just nu mår jag ju bra och får inte nog men frågan är ju hur jag känner mig när jag insett att jag gått upp fem kilo på en vecka?
Haha nejdå, inte än!


För övrigt har jag kollat på tv och nu lyssnar jag på musik och läser bloggar. Men ska lägga mig snart!

Längtar så mycket efter att träffa Johan imorgon. Det är typ bara vid den är tiden på dygnet (eller kvällar alltså) som jag vill vara med Johan hela tiden och kan inte sluta tänka på honom. Och när vi ses är jag typ fett dryg när han ska gulla och hålla på haha. Det är ju inte riktigt min greeeej. Men han vet att jag älskar honom :D

Enough from me, GODNATT PUSSGURKOR!



Behöver verkligen ta fler bilder på oss två. Antingen är det han som blir KEFF på bilder eller när han väl ser bra ut så är jag helt fuckad haha
Det är ju inge kul..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0