Lär dig teckna

Hola!
Wazuuuuup??
Själv chattar jag med Emma och Saris aka Dockan. Myspys.
Har också läst en blogg- lardigteckna.blogg.se
Grym! För er som inte vet så gillar jag att rita, gör det inte så ofta längre men ibland får jag mina ryck. Hon är grym iallafall! Blir verkligen inspirerad, ska nog göra det i sängen innan jag somnar :)

Idag var det skola iallafall, ingen att hurra över direkt. Men efter det åkte jag iallafall till Bredäng. Johan har tappat sin mobil så istället för hans förra, jobbiga Motorola har jag lånat ut min lilla Sony Ericsson. Inte så bra, men definitivt mycket bättre!

Imorgon är det skola igen, får 20 minuters sovmorgon hihi, vi ska till Stadsbiblioteket med klassen på samhällslektionen. Synd bara att man har mer skola efter :P Nej, nu ska jag sluta gnälla, slipper trots allt fredag då vi har studiedag, den jobbigaste dagen! :D Woop woop!



Några bilder jag ritade för ca två år sen, men det är inte riktigt så det ser ut längre ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0