Jobb och träning där med

Hei
Är hemma och knarkar Swim Good hihi

Mitt i natten smsade Jennifer mig och fråga om jag kunde jobba för henne 11-16, which I did. Bara bra, behöver timmarna! Jobbade en halvtimme över för Emma som skulle börja när jag sluta kom lite sent.
När jag slutade GICK jag hem från Kista, tog en ömväg också för det är backe typ hela vägen från Kista till Husby. Jag gick ju längre än om jag hade tagit back-vägen men det är bara bra! Har gått som fan nu varje dag sen fredags så jag har träningsvärk i rumpan och låren haha

Vad mer? Chattar med Lixa :)
Förövrigt är det inte så mycket som händer här!



Jag just nu

Kommentarer
Postat av: ellinor - Lär dig teckna

Sv: tack för att du sa det! Hon har nämligen inte frågat om att få ta de bilderna så nu skrev jag ett meddelande till henne. Det uppskattas att du skrev detta till mig :) kram

2011-03-20 @ 18:52:53
URL: http://lardigteckna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0