Home, dead and done for today

Hej!
Jag är helt slut! Mina fötter och ben värker och på jobbet var det i full gång hela tiden så jag hann inte äta förrän halv 8 till och med, och jag brukar äta mellan fem och sex!

Igår hade vi kul iallafall! Inget speciellt hände men vi åkte till Marlenes moster ca en halvtimme ifrån Emma och så kom Emmas kompis Jahwanna!
Sen blev det att jag sov över hos Emma, de andra åkte hem och så blev jag väckt av Filip på morgonen som ringde och efter vi lagt på gick jag upp, plockade ihop alla mina saker i Emmas rum och så åt vi frukost, sen åkte jag till jobbet!

Tidig vecka nu, och jag är övertygad om att jag inte är den enda som är väldigt otaggad på en till vecka skola. Och jag jobbar imorgon också, stänger. Hoppas att det är mindre folk då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0