Hemma med mamma och Sady

Nu sitter jag, Sady och mamma i vardagsrummet och snackar :)
Alla dessa problem som finns i världen!
Efter skolan åkte jag, Madde och Alexandra för att äta pizza i Rådmansgatan och efter det åkte jag till Johan och var där. Vi åt pizza till middag haha. Nej usch, jag ska seriöst sluta äta massa skitmat hela tiden varje dag! Jag har gått upp i vikt och fått massa finnar! Inte sådär jättemycket så att det syns (tror jag :P) men det blir ju vårre, fort haha

Medans han och hans mamma gick och hämtade pizzorna däcka jag! Jag kunde inte ens prata när jag vakna. Så trött var jag. Men jag sov inte så länge.
Sen när jag skulle hem så mötte jag upp Sady i Bredäng och vi åkte hem till mig!

Ska lägga mig snart så att jag hinner med imorgon. Fyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0