Happy happy

Guuud så skönt! Fick sluta 1½ timme tidigt för det var inte så mycket folk idag på jobbet och vi var fyra stycken som jobbade (en som är på provjobbning för han jobbade på Tacobar innan som har stängt). Skulle ju egentligen slutat fyra.
För övrigt ska jag träffa min syster och gå på hennes kompis basketmatch klockan sju i Solna.
Can't wait! Saknar basket så mycket!
Idag är jag väldigt glad och speciellt när man hör låten Eye to Eye (skrolla ner lite så ser ni att jag lagt upp den ;))

Visar nya saker jag köpt/fått sen! Tre tröjor och ett par skor ;)



Samantha och lilla biffen när de gick och bada i onsdags! Orkar man med de puffiga bamsebadbyxorna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0