Glömde visst uppdatera ^^

Oj, har visst glömt att uppdatera idag. Men har ändå inte haft nåt att säga ^^
Hade inga lektioner idag, utan friluftsdag och jag hade Massage och-skrattyoga. Jag kom lite sent men det var kul. Haha orkar inte med Madde heller xD

Jag och hon åkte runt halv tolv in till Slussen för att möta upp Alexandra och de skulle äta på TacoBar. Inte min favorit direkt :P Jag mötte Emma istället för vi skulle ge tillbaka kläder som vi lånat av varandra. Jag fick en liten present som hon gjort åt mig också! :D

Sen hade vi inget att göra och jag skulle ändå träffa Johan så vi åkte dit och hon var där ett tag innan hon träffa en kompis. Jag var där hela dagen och vid 9 skulle jag träffa Sady i Bredäng så åkte vi hem tillsammans och nu är hon här!

Nu då? Ska väl kolla på det underbara programmet The Big Bang Theory, sen sova!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0