Dumma Akalla linje

Tjaa
Väldans vilken tid det tog för mig att komma hem idag! Fick vänta i Hallonbergen i över en halvtimme för att på ena spåret så arbetar de på något och då blir det ett bra tags trafik på Akalla linjen. Lagom roligt!
Meeeeen! Nu är jag hemma. Chillar. Ska lägga mig snart för jag måste sova.

Första skoldagen gick bra iallafall.. Vi gjorde inte så mycket och det var ganska tråkigt. Men lugnt!
Imorgon är en ny dag och det är bara att hoppas på det bästa! :)
Efter skolan mötte Johan upp mig i Hornstull och vi åkte hem till honom och var där, så åkte jag kl 9.



LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Ida

nej va små vi va :( åååh saknar dem tiderna <3

2011-03-08 @ 14:04:33
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0