DISNEY

Oj... Nu raderade jag nyss mitt inlägg -.-
Aja hade inte skrivit på mycket ändå :P

Det blev riktig däckmode inatt vid 3, halv 4. Satt och chatta med Filip och skicka massa disneylåtar till varann men mitt i allt somna jag haha
Vi hade snackat i typ 1½ timme så vi hann ju ändå snacka ett tag ^^

Nu ska jag äta, städa, duscha och sen träffa Sady för fika. Suger att jag vakna såhär sent, har ändå vaknat ganska tidigt under hela lovet men idag var jag DÖD.

Här är iallafall de bästa Disney-låtarna, har till och med gjort en Disney-spellista på mitt Youtube account hahaha



Från A Goofy Movie
Det är inte en klassiker men den är GRYM



Från Oliver och gänget
Men den svenska versionen är faktiskt bättre tycker jag ^^^



Och Meg från Herkules!
Det finns ju MASSA fler skitbra låtar! (Speciellt Lejon Kungen ^^) Men det här är nog mina favoriter :)

UPDATE YA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0