Deppig, irriterad och arg

Nu har jag bestämt mig, jag är riktigt deppig just nu. Vet inte riktigt vad det beror på men det är småsaker som bygger upp bit för bit och tillslut blir jag bara trött på allt och alla. Hela situationen.

Jag vet inte hur många gånger jag sagt det här men jag HATAR folk som inte svarar. Om man inte träffats på länge och folk säger till en att man måste träffas och blablabla, hela skiten, då bestämmer man inte nåt annat dagen man ska träffas! Och folk som har svårt att informera en om vad som händer när man bett om det. Lite svårt att förklara men skit samma.
Är riktigt trött på det faktiskt och jag kan inte komma på NÅN som kunnat hålla sig från att inte göra det. Det är ju inte så att det hänt en gång (per person) utan det händer konstant. Alla får chanser men jag pallar verkligen inte längre.

Nu blir jag irriterad på alla även om det kanske inte hänt nyligen men jag är så jävla trött på sånt här skit. Jag är för snäll när det gäller sånt här. Säger inte att jag är en ängel men har jag bestämt med nån eller blivit tillsagt att informera om hur saker blir SÅ GÖR JAG FANIMIG DET, hur fucking svårt ska det vara??
Kan ni svara på det??

Och även om det skulle bli att jag kom på att jag hade andra planer så SÄGER JAG DET så fort jag vet istället för att min kompis ska behöva fråga samma dag hur det blir.
Jag har mer att säga men får inte ut mig nåt som låter vettigt...

Men allt jag begär är:

Har man bestämt att träffas så gör man det istället för att prioritera något som är roligare för stunden.

Kommer nåt annat upp så SÄGER MAN DET till personen så fort man vet.

OCH om en person försökt få tag på en så svarar man! Så dålig stil att bara ignorera en person och skita i allt utan riktig anledning.



Tumblr_lg61hjgyll1qfkjuho1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0