Catchup senaste dagarna

Hej!
Uppdateringen har ju inte vart den bästa, har helt enkelt inte haft tillgänglighet till dator.
Snart kommer mormor, morfar och mormors syster tror jag det var. Eller eh, vet inte. Men mormor kommer iallafall! Och två till haha
Jag gick upp en halvtimme sen och har städat mitt rum, nu måste jag damma och damsuga -.- det värsta jag vet! Johan brukar ju alltid damsuga åt mig...

I torsdags var iallafall ingen speciell dag. Åt middag hos Johan- pankakor! :D
Och igår var det först skola och idrotten.... (!!) fyfan säger jag. Vi skulle gå från skolan till Skanstull, eller egentligen Gullmars men ja.. Förstår mycket väl att det inte blev så för precis när vi skulle börja gå blev det snööööstorm typ. Hemskt!
När vi stannade upp i Skanstull var allas smink över hela ansiktet förutom där det skulle vara och vi var helt trötta och slitna typ haha
Visste inte vad jag skulle göra så jag ringde Johan och så åkte jag dit, duschade och åt middag och så, kollade lite på tv. Efter middagen skulle han träffa några vänner så jag åkte till Skogås till Filip och åt våfflor! ;D

Idag jobbar jag- kl 3 och det är lite synd eftersom att det kommer folk hit nu... Vet inte om de är kvar när jag slutat. Och jag hoppas verkligen inte att jag får mensvärk under jobbet för jag kommer typ inte kunna röra mig! Har det nu och tog värktablett för 40 min sen. Aja :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0