Blää för beep

Hej hej
Jo, jag var verkligen trött för jag vaknade för nån timme sen. HELT DÖD.
Men istället för att sluta 16.35 fick vi sluta 15.45 istället! :D Allt vi behövde göra var att skriva upp svaret på våra matteprov in i våra loggböcker eller vad man nu ska kalla de. Jag är nöjd med mitt resultat. G, blev det och jag hade inte förväntat mig nåt mer. Starkt G ^^

Så jag åkte iallafall hem direk. Kollade lite på tv, åt, sov.
Imorgon har jag en lång dag. Idrott på morgonen och vi har beeptest än en gång! ORKAR INTE!
Men jag ska sova hos Johan iallafall så det gör att jag ser fram emot imorgon :)



Åh sommar sommar <3 Och MITT LÅNGA HÅR! Men slitna... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0