Snart att bli morgon

Kan fortfarande inte sova... Men är på bättre humör nu iallafall :)
Kan ni få den där känslan att ni är sega och litr trötta men VET att man inte kan sova även om man ligger i sängen i flera timmar. Så är det för mig just nu. Det har hänt att jag bara legat och väntat på att somna i tre timmar tills jag gav upp och tog nåt att äta för att jag blev hungrig tillslut.

Jag har under tiden underhållt mig med att fixa nya låtar till mp3:n. 37 st blev det! Hehe
Jätteblandat med artister. B.la U2, Babyface, Lucy Pearl, Backstreet Boys (kärlek!), Westlife (haha), The Script, The Fray, Rascal Flatts, TLC, Cassie. Massa fler!
Vill vara laddad med massa "nya" låtar till min MP3 inför Grekland :D
Ska ta med små högtalare också, som man kan ha på stranden hihi



En av låtarna jag lagt in. Har albumet på CD, grymt album!


Jag borde verkligen lägga av med att varje sommar ta kort på soluppgången. Men det tänker jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0