Träffa Victor!

Tja på er!
Just nu håller jag på att göra mig klar för att träffa Victor. Ska bara duscha och jaa, hela tjolevippen. Sen ska jag träffa Emma är det tänkt!

Igår kom Filip hit vid halv två och så åkte vi till Kista och åt sushi. Hängde ett tag innan han åkte för att träffa en kompis och jag åkte till Smedis där Chantiz var! Men jag var där i nån timme eller så tills jag åkte till Gullmars och mötte upp Johan. Vi åkte till honom för han behövde duscha, ta sin medicin osv och sen skulle vi äta sushi igen! Men allt blev så sent och vi tänkte inte på att Skärholmen stänger kl åtta så vi var en kvart sena och jätte hungriga (är så vana nu vid att man började äta middag vid tio i Grekland haha) och jag skulle bara ha min nedrans sushi så vi hitta ett ställe i Mariatorget och åt i parken där! Sen tog vi det lugnt ett tag. Han åkte till Farsta som vanligt och jag åkte hem och chilla hemma hela kvällen.

Imorse ville mamma att Ian skulle få lite sovmorgon så hon åkte till jobbet och jag gick upp kvart över nio och väckte honom för att ta honom till dagis lite senare! Sen kom jag hem igen och somna om hehe

Men nu måste jag skynda lite! (Som vanligt) För jag ska vara klar om 20 min haha, kommer aldrig hinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0