TILLBAKA FRÅN GREKLAND!

WOW, ingen uppdatering på över en vecka!
Har faktiskt inte haft tillgång till någon dator nere i Grekland (jag som är så beroende) men det gick jättebra utan någon ändå ;)
Grekland var verkligen lyckat! Det var en liten by kan man säga på 3000 invånare (plus några tusen turister, mest serber och albanier) och vi hade nära både till stranden och till "stan". Maten var jättegod, speciellt havsmaten och vi var på stranden varje dag och badade och tog det lugnt! Sen på kvällen satt vi antingen vid stranden och lyssna på musik eller gick till en såkallad club eller satt vid grillen vid stranden med våra nya vänner! Där åt man, spelade kort och pratade osv. Jättemysigt!!

Tog dock inte så många kort så får hoppas på att de andra lägger upp dem på Facebook eller skickar dem eller nåt :)
Kom till Skavsta flyplats vid halv tre eller så på dagen idag och vi alla åkte till McD och åt innan vi åkte till Bredäng. Mamma kom och hämtade mig och Johan. Oscar också som vi skjutsa hem, sen var det jag, mamma, Johan och Ian hemma. Strax efter kom också Amanda och hennes mamma Agneta för att äta middag här. Jag däcka och vakna när mamma skulle skjutsa hem alla och jag natta Ian.

Sen har jag bara försökt komma igen lite när det gäller allt med datan hahaha.

Får ta och lägga upp bilder från Grekland snart! Antingen ikväll eller imorgon. Jag är fortfarande trött trots att jag sovit hela vägen från hotellet till Sverige typ, och sen hemma haha.
Ska se till att träffa Emma tidigt också imorgon, har saknat min lilla älskling!



Mina och Johans fickpengar för en vecka. Slut. Japp! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0