Tid att uppdatera tycker jag

Vad dålig jag har blivit på att uppdatera... Men jag är typ aldrig hemma, sommarlov ffs!
Igår jobbade jag tills nio och då mötte Johan upp mig till jobbet sen åkte vi till Akalla där Patricia firades!
Har inte träffat det folket på jättelänge så det var kul. Och Johan blev full. Japp, jättelätt som vanligt haha. Pratade med honom från Liljeholmen tills han kom hem och han sa massa löjliga saker hela tiden och upprepade sig minst tre gånger :P
Sen när han kom till sin dörr la vi på, när jag vakna imorse stod det "Nu kom jag precis hem, godnatt, lavvja :D <3" haha helt senil typ :P

Men men, idag börjar jag jobbet två så jag väntar på att mamma ska komma hem efter att vart i (på?) affären. Hon kan inte gå ut, för Ian får inte. Stackarn har fått vattkoppor! Det hände igår typ haha, men han är lika glad ändå verkar det som





Bilder från i förregår hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0