Tar igen med uppdateringen

Fan vad kefft man uppdaterar dååå. Men det är ju sommar, man har ju knappt tid att sitta inne vid datorn.
Igår så träffade jag iallafall Emma i Fridhemsplan och vi köpte lite mat på DagsLivs och sen gick vi ner till Rålis för att sola och äta. Jag har ju för en gångs skull haft tur med vädret både i Grekland och nu i Sverige när jag kommit tillbaka. Det är som att det fina vädret är där jag är :D Och nu är det dåligt väder där borta haha


När vi kom ner dit träffade vi på Chantell och hennes kompis så vi hängde med de. Johan kom förbi en liten stund också, sen stack alla och jag och Emma var med Filip en liten stund tills vi åkte hem till henne och jag sov över där! Vi stal en rodbåt och använde plankor som åror haha!
Vi var uppe hela natten för ingen av oss var trötta och vi spelade kort tills vi la oss.

Vid halv fyra hämtade jag Ian på dagis och mamma kom nyss hem så jag ska fixa mig och åka till Johan för att äta middag där och hämta några saker. Sen ska jag träffa Emma, Emma och Marre. Kanske Åsa!
Vet inte om Johan följer med dock. Men nu har jag bråttom!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha , jag har kollat efter den vit/guldiga typ, den är aasfin, sen när jag såg den här på rean så blev jag fett glad, den är skitsnygg :D

2011-06-29 @ 09:28:09
URL: http://kaarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0