My day made by Keisha

Skönt med ledighet idag skulle jag säga. Jag kom iväg till salongen i tid och Keisha mötta upp mig. När jag var klar där letade vi efter en 7/11 för jag älskar deras Vanilla Cooler! Men grejen är den att den finns inte överallt. Inte på halva av de ställerna jag letar på. Men vi fick tag på en tillslut! Sedan åkte vi till Kista, åt gratis mat, åkte hem för att vakta Ian medans mamma åkte till Ikea för att köpa en matta. Sen har vi bara chillat hemma, det blev att hon sover över och hon har nyss däckat. Som vanligt, alltid först haha

Imorgon har jag avslutning!!! YEEY. Sen är det sommarlov för mig och nu bara 1½ vecka kvar till Grekland med min älskling och hans familj :D


Jag, Kitch och Ian idag haha

GODNATT NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0