Inget internet

Finally!
Har inte haft internet för mamma har målat om i vardagsrummet men nu är den igång igen!
I, vad blir det nu..? Fredags! Träffade jag Emma in mot kvällen och vi var med några andra tjejer. Hon sov hos mig och dagen efter var vi här hemma och solade ett tag innan vi mötte upp några tjejer i Rålis. Kidah kom också! I slutet var vi fem stycken på 7Eleven i Fridhemsplan ett tag, tog nåt att äta och dricka sen åkte vi hem. Jag, Emma och Kidah till mig. Sen har jag bara jobbat idag och igår.
Imorgon ska jag till frisörsalongen vid två, fixa håret (obviously :P) och sen ska jag träffa Keisha och Kidah förhoppningsvis!
Tumblr_llyqub2mdz1qkw054o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0