I am free

Åååh precis när jag blir ledig nu ska det vara molnigt väder och stax under 20 grader :(
Aja, får hoppas på bättre väder i Grekland :)
ÅKER JU OM EN VECKA! Neeej, inte ens det, snart fem dagar :D
Haha Johans pappa skrev till och med till mig idag om jag packat än ^^ Som om jag ska packa en vecka innan, jag ska väl förmodligen använda vissa saker under veckan hehe


Aja, inget mer jobb för mig på typ två veckor! AWESOME :D
Planerar med Mithun nu om att ses så isåfall blir det busy times med Kidah imorn, Emma på onsdag och Mithun på torsdag. Men det är ändå inget riktigt bestämt.
Önskar att jag hade en film på datan som jag kan se på nu. Men kan inte kommer på någon bra... Igår såg jag Remember the Daze, men den hade ingen mening så den var inte så bra...


Kommentarer
Postat av: Sv;

åh stackarn! :(



Kommer ihåg när jag hade det.. Jag hade det överallt, i öronen, ögonen, näsan, hela kroppen verkligen!

2011-06-13 @ 23:32:41
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0