Gårdagens överraskning!

Nemen tja! Kom hem för inte så länge sen. Var på Filips match i Solna med syster och Filips brorsa och deras kompis Jeanie. Ville träffa Amanda innan hon åker till LA (hon och Jeanie åker imorgon bitti). Efter matchen gick vi och åt sushi alla. SÅ GOTT!
Igår var iallafall en jättetrevlig dag. Jag och Johan åkte till Kungsan för att ta bussen till Grönan (det blev spårvagn :P) och vi stannade upp på Max för Johan ville äta. Men han stod bara där och "tänkte" och var väldigt seg så jag fråga om vi inte bara skulle gå eftersom att han verkade ha så bråttom. Just du ställer sig nån bakom mig och håller för mina ögon. Det var Nicole! Johan hade ringt henne och bjudit med henne så att det blev oss tre hela dagen! Bästa överraskningen på länge :D
Vi var där tills tio, stängning alltså och då tog vi färjan (båten?) till Slussen och Nicole åkte hem, jag och Johan till honom. Vi kollade på Jersey Shore sen sov vi.
På tal om det. Jersey Shore börjar nu!!!
Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0