Fiiilm

Jag har varit med Anton hela dagen! :)
Vi möttes vid halv tre, köpte biljetter till Baksmällan del II, sen chilla vi i Hötoget ett tag innan filmen. Den var faktiskt skitbra! Heeeelt spårad haha
Jag hade hört att tvåan inte skulle vara lika bra som första så därför hade jag inte höga förväntningar direkt. Men jag skratta hela tiden! Däremot så tycker jag att de är överskattade. Eller ettan iallafall, rolig men inte världbästa komidin som folk får det att låta :P Due Date tar LÄTT priset, DET var verkligen en lyckad film!

När filmen var slut åkte vi hem till Smuk (Anton) och vi kollade på massa avsnitt av One Tree Hill hihi, gillar den serien, men inte de senaste avsnitten dock...
Kom hem ganska sent men jag hade tur med tunnelbanorna osv så det tog mig bara ca 30 min att komma hem :)

Nu blev jag sugen på Due Date, LOVE! Vill se den nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0