En lugn dag

Men HEJ!
Idag har varit en riktigt stanna hemma dag. Mamma väckte mig halv åtta och då tog jag på mig tights, tjocktröja och min jeansjacka (sov i linne) sen tog jag på mig glasögonen och jag och mamma åkte till Kista för att mamma skulle på ultra-ljud. Man såg allt jättetydligt!
Efter det åkte vi hem igen, jag gick och la mig och sov till 14.40 :P
Sen har jag börjat med packningen inför söndag (tidigt jag vet) men det är för att kunna planera och tänka vad mer som behövs istället för att komma på saker sista sekunden hehe

Sen åkte mamma till Kista igen för att köpa sushi till oss i byte mot att jag vek all tvätt och la in allt på rätt ställen. Så nu är jag proppmätt (och törstig, GUD vad törstig jag blev!) och ska duscha nu för att sen möta Mithun i stan och fika :)

Och nu är jag hemma ensam, det är skönt!
Hinner jag så ska jag städa upp lite i mitt rum. Gör det alltid halvt som halvt så det är alltid lite stökigt haha



Jag och min vackra Mithunish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0