Det senaste

Ooooh ja! Nu är det LOOOOOOOOOOOV! Hade ju avslutning igår och det har varit full rulle de senastes dagarna. I tisdags träffade jag ju Keisha, tillslut åkte vi hem hit, hon sov över och vi gick upp vid sju. Sen hade jag avslutning och var sedan med Keisha hela dagen. Direkt efter avslutningen gick vi och köpte mat på Vivo och åkte hem till Amelia i klassen. Vi var kanske sju stycken eller så. Keisha hängde med också.

När alla drog hem åkte jag och Kitch raka vägen från skolan (Amelia bor nära) till Bredäng med Bredängsbussen för att möta upp Johan innan han och jag skulle på restaurang med hans familj. Det var två stycken frånvarande dock men mamma kom lite senare och med Ian sovandes.

Efter middagen fick jag och Johan skjuts av mamma till Hötorget där Keisha, Kidah och tre tjejer till var, på Mongolia Resaurant för min beloved Kidah fyllde 17 igår!!

Vi alla åkte till Rålis också och chillade där. Alla gick en efter en och tillslut var det bara jag och Johan kvar. Det blev lite komplikatioer och med tanke på att det var vardag igår (den tanken hade jag uppenbarligen inte...) så missade både jag och Johan sista tunnelbanan. Han mådde inte så bra så vi sega i Fridhemsplan fram till halv sex nästan, tog tunnelbanan hem till mig och däcka strax innan sex. DÖDA, speciellt han! Vi vakna vid ett eller så, gick upp två, åt "frukost" och fixade här hemma sen åkte han hem och jag till jobbet.

Jag är minst sagt död nu efter den utdragna natten igår och jobbet idag så jag ska lägga mig nu!

(Ouf, nåt hände med musen på datan som gjorde att jag inte kunde röra på den så fick stänga av utan att jag sparat inlägget, men tur hade jag!)




Älsklingen på tunnelbanan halv sex imorse, heelt utslagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0