Babblar på som vanligt

Fan.. Jag ska aldrig köpa capputino (stavning?) för 10 kronor på ICA igen så sent som jag gjorde ikväll. Ville bara ha nåt varmt att dricka ute i kylan och jag är inte så mycket för te. Speciellt inte om det är utomhus :O

Emma kom hit iallfall och vi drog ut till kvällen mötte Emma (andra Emma/ Maja Gräddnos) och hennes söta kompis Åsa och två andra killar och vi var på Söder och umgicks, prata om allt möjligt och sen åkte Maja Gräddnos och Åsa för att träffa deras kompisar som skulle åka utomlands så de skulle inte träffas på ett tag. Jag och Emma var kvar med killarna och sen stack de. Vi var kvar en liten stund till innan vi åkte in till TC och båda åkte hem till sig.

Imorgon kommer Johan och hjälper mig med packnigen och jag ska sova hos honom innan vi åker till Grekland (!!!). Men jag måste lämna några saker som Emma glömde i min väska så kommer nog träffa henne också lite snabbt. De stinker juice haha.
Glömde min riktiga poäng men jag passar då på att avsluta så godnatt till er som läser inatt. VI HÖRES. Eller ni hörs från mig rättare sagt haha.

Och ville bara göra en hälsning till lilla Jossan. Hon har det inte lätt just nu och jag önskar verkligen att allt löser sig för hon förtjänar verkligen det bästa. KOMMER ATT SAKNA SÅ JÄVLA MYCKET ATT UMGÅS MED DIG I SKOLAN men jag är säker på att din nya skola kommer att bli ett bätte och lättare val för dig och det är det som betyder. Verkligen Josefin. ♥



Saknar dig... Önskar verkligen att vi bodde närmare varann.

Kommentarer
Postat av: Sv;

Tack finaste!

Det önskar jag med.. Jag saknar dig redan & jag vet att jag kommer sakna dig när jag börjar skolan igen.

Ha det så bra i Grekland, vet hur mycket du har längtat! :D <33

2011-06-18 @ 22:31:09
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0