Skitjobb!

Just nu är jag väldigt irriterad på mitt värdelösa jobb och jag känner att jag måste skriva av mig lite.

1. Kan man inte jobba en viss dag och man sagt det minst fyra gånger under två veckors tid, DÅ SKA MAN INTE FÅ DEN TIDEN IALLAFALL och att det sen ska vara sånt problem att byta pass med någon.
2. Ringer man och frågar vilka dagar man kan jobba så ska man inte sätta det motsatta schemat! Nu är det lov och jag är trött på att alltid jobba helg och stängning. Vad får jag? Jo, fredag och lördag stängning.
3. För att det ska funka för alla så måste folk sluta med sina krav! "Nej, jag tänker inte jobba helger", "Nej, jag jobbar aldrig stängning", "Nej, jag orkar inte ta ditt pass för jag vill ta det lugnt idag så du får fixa det på ett annat sätt". 
PLUS att jag ska inte behöva betala skatt, den lönen som de sagt att jag ska ha är inte ens i närheten och så är inte ens mitt arbetsvillkor giltigt som det dessutom står att de kan sparka mig när som helst.
Dumma, idiotiska jobb! Ska dit imorn och snacka men hur lätt är det när man inte ens har en riktig chef som verkligen skiter i allt man har att säga.

Nu ska jag lugna ner mig, så uppdaterar jag mer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0