Igår

Nu kan jag också passa på att berätta vad som hände igår.
Jag träffade först Victor och vi var runt i stan, snacka och åt glass osv. Sen mötte jag upp Johan och vi åkte till honom där jag åt middag. Men det blev väldigt stressigt så jag skyndade mig till Slussen och mötte upp Emma och vi åkte till Nacka där andra Emma bor och Åsa och Paulina var där. Det slutade med att Åsa och Paulina ville hem men det ville inte vi så vi kidnappade dem och sminkade dem. Däremot så rymde de när jag satt själv för att Emma och Emma gick för att hämta en till kompis :P

Men det var kul för stunden!
Vid halv fyra hämtade jag Ian från dagis och väntar nu på att hans pappa ska komma, han borde vara här närsomhelst!



Det var en mysig kväll :)
Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0