Tre dagar med Emmaaa

I'm back!
Ska försöka uppdatera lite snabbt för jag måste städa rummet och duscha och ÄTA innan jag åker till jobbet.
Har varit med Emma sen... Söndags! Och hon gick vid halv tolv typ, för hon skulle också jobba.

De senaste dagarna har vart trevliga skulle jag säga :) De två första kvällarna var jag och Emma hos Nader och Misha, vi grillade, lyssna på musik, spelade kort osv. Och i måndags åkte jag och Emma också till Johan och jag färgade och klippte hans hår hihi, Emmas hår också!

Igår jobbade jag men när jag slutade kom Emma och Sasan och vi var i Kista och pratade och så, hade lite kul på en lekplats bara det att det var mörkt så jag sprang rakt in i en stång så nu har jag en liten bula i (på?) pannan haha

Imorgon är jag ledig en dag innan jag jobbar sista dagen på hela lovet på Sandys (de ska renovera) och imorgon ska jag åka till landet. Jag, mamma, Ian och Johan. Men bara under dagen och sen åker mormor med tillbaka för hon ska till Spanien på fredag och Arlanda ligger närmare oss än mormor borta i Enköping ;)



Haha jaa det var vi igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0