Things I don't want entering my mind

Jag och Kidah ligger hemma i sängen på varsin dator (hon tog med sig sin haha) och lyssnar på musik. Jobbet gick segt idag men jag överlevde och de sista 20 minuterna typ kom Emma och mötte upp mig och vi väntade på att Kidah skulle komma till Kista utan att veta hur det skulle bli med det eftersom att hon inte har en lur så väntade vi på sista bussen innan vi tänkte gå och då kom hon med den! Vi tre åkte till Akalla och mötte upp Misha, Nader och deras kompisar. Men jag och Kidah kunde inte stanna så länge för mamma ville att vi skulle vara hemma tidigt :(
Men det finns fler chanser! Känner mig fett isolerad från världen när jag jobbar nu hela tiden, får inte gå ut efter det och på mina lediga dagar (tisdag-torsdag) är jag inte i Stockholm... That SUCKS. Men sånt är livet. I augusti är jag ledig hela månaden så då får jag ta vara på tiden innan skolan börjar. Det dåliga med Jensen är att man alltid börjar så tidigt efter sommarloven. Förra året var det 16e, nu är det 17e.

Men halvdagar är det ju så jag har direkt ingen anledning att bitcha haha

Tumblr_loa31lgh5n1qghvn5o1_400_large
Världens sötaste hihi

Åååh jag vill nånstans kul innan lovet tar slut och man börjar skolan igen. Vilken ångest för på sommarlov tänker man bara ett år kvar tills sommarlov igen... De andra småloven betyder ingenting. Men det är nog mest höst och vinter jag inte ser fram emot :P Men jag SKA utomlands i vinter.Bryr mig inte, I just have toooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0