Stääääda

Wow... Jag är såå seg just nu. Har bara lust att stanna hemma idag, lika bra det för jag har inte så många andra alternativ haha. Men ikväll däremot så kommer jag vilja göra nåt. Det är inte så mycket på dagarna som man är rastlös, det kommer på kvällen!

Igår var jag ju hemma men åkte sen till Kista och jag har fyndat massa saker! :D Kan visa det sen. Mötte upp mamma och så. Sen åkte jag till Farsta och träffa Johan, Alex, Sez och Mike men hade tänkt åka hem ganska tidigt, missade ena tunnelbanan så kom hem en halvtimme senare, halv ett.

Idag ska jag städa mitt rum, det är en katastrof! Fixa till lite saker här. Tur att det inte är så bra väder då ;)
Men får se vad som händer resten av dagen, kommer verkligen inte ha något lust att sitta hemma bara...

Kan lägga upp bilder sålänge från när jag och Emma och Emma åkte båt, ring och vattenskidor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0