Sometimes things seem so far away, but it's always closer than you think

Hej.
Har nyss tryckt i mig en majskolv och en låda kinamat som blev över när jag mamma, Ian och Catta var på restaurangen här om dagen.
Trodde att Emma somnade för typ en halvtimme sen eller nåt (hon sover här) och nyss satte hon sig upp och bah "vart är mina mobiler???, aha däär.. :), shit jag var typ i trans eller nåt för tankarna bara flöda!"
Jag: Jahaa, jag trodde du sov haha
Emma: Jag med..!
Nu sover hon nog hahah

Idag har varit en ganska seg dag, det har inte hänt så mycket och min pojkvän har haft ångest hela dagen typ :P
Han kom igår vid sju på morgonen och överraskade mig. Hade fyra sms och sju missade samtal innan jag vakna haha. Då stod han utanför min dörr! Han hade varit hos Alex i Farsta och visste att han skulle träffa mig dagen efter så han tyckte att det är lika bra att komma tidigt till mig (dels för att han aldrig kunde somna) så att han inte vaknar kl 5 på dagen och missar hela dagen och så blir jag sur och blablabla. Vi somna båda och på dagen kom hans pappa och hjälpte mamma med att sätta upp en sak på väggen, för han hade en speciell borr för just en sån vägg :P
När han var klar åkte jag och Johan med så åt vi middag där. Sen mötte vi upp Sez och åkte till Alex i Farsta och var där hela kvällen. Sov hos Johan också men vakna ganska sent. Vi åkte till Skärholmen och åt, sen tillbaka hem till honom och efter det åkte jag in till stan och mötte Emma, Emma och en kille i deras klass. Men det var fett segt så jag och Emma kom hem vid tolv.

Imorgon ska jag och Emma till Emma i Vaxholm tidigt för att åka ring efter båten! :D Kommer nog bli skitkul!



Vill tillbaka till Grekland...! Det har bara gått en vecka och tre dagar snart men det känns som över två veckor sen vi kom hem. Känns inte kul att man inte har nåt mer lite extra att göra i sommar. Sex veckor lov to go nu!
Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0