Seeeg

Hello there. Vid tre är mamma hemma och vi hade tänkt åka och bada nånstans men nu har det helt plötsligt blivit massa moln och jag känner inte sån lust då "/

Annars? Jag orkade aldrig uppdatera när jag kom hem igår. Kom hem ganska sent, vid tolv. Men det var jättekul igår! Jag, Emma L och M åkte till L (så förvirrande när det finns två!) och vid tre åkte vi ut medbåten som hennes pappa körde så att vi kunde åka ring och vattenskidor. Skidorna gick däremot inte så bra för mig haha. Inte för nån för den delen. Men ringen var roligast! Den var helt platt så när man åkte i svängarna var det lätt att åka av hela tiden! Emma M har alla bilder på sin kamera, men dock inte på när vi åkte ring för det fanns ingen att ta kort haha

När vi var klara åkte vi tillbaka till Emmas pappa och vi alla hjälpte till att laga tacos, därefter kollade vi på film. Jag och Emma tog elva bussen hem och när jag väl kom hem så var jag väldigt trött och la mig ganska tidigt :)

Få se vad som händer nu när det är så molnigt ute... Är egentligen jätteseg idag och orkar knappt gå upp från soffan nu.


Nya trion som Johan kallar oss haha

Kommentarer
Postat av: Josefiiiiiiiiiin

jag är olaglig och kollar på internet.. :$



Dagens bomb är mina nya skoooor! :D:D <3

2011-07-07 @ 18:30:25
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0