Ny favorit




Jag har letat i ÅR efter en ny plånbok. Min förra var så liten att det tog mig alltid typ två minuter att hitta den i väskan! Men jag är så kräsen med sånt här så när mamma kom hem med den här förra veckan tror jag att det var, eller veckan innan det så blev jag jätteglad! Den är stor, har många fack OCH ett plastfack för att ha kort i. Det är det viktigaste av allt, jag skojar inte :P

Blev jättenöjd över den här, det enda som jag skulle kunna slippa är det där hjärtat med vingar som det står LOVE i :P Men det är ju ingentiiiiing. Inga bra bilder dock för man ser inte alla fack den har. Men men :P

Den är från Next, i Kista. Vet inte något annat ställe affären finns i. Men visst var den fin? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0