Me LOVE food!

Nu har jag precis lagat creps! Det är som pannkakor med fyllning i och jag hade fetaost, gröna oliver (ville egentligen ha svarta men det hade vi icke!) och champinjoner. Skitgott! Åt det i Grekland då man fick välja bland massa fyllningar.
Så jag gjorde nu tre creps och typ fyra vanliga pannkakor till efterrätt som jag ska ha sylt och vaniljglass till :D
Skulle passat perfekt med körsbärssylt men det har vi inte heller haha
Glad är jag ändå för snart kommer mamma med sushi till mig!! :D

Emma vill att jag åker till henne snart för att sen imorgon åka ut med deras båt! Men jag vet inte om mamma låter mig sova borta en natt till.. Aja, isåfall får jag tröstäta min sushi haha


Tyvärr blev mina creps inte lika fina... Helt missbildade haha



Mmmmmmmmmmmmmmmm... Suushii...

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

jaså har du blogg :D räkna med att jag kommer läsa den varjedag nuu snyggooo!

haha jag visar de senare (a) inte så stor skillnad :*

2011-07-02 @ 09:37:22
URL: http://falldownsevenstandupeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0