Greklandbilderna

Jag tycker att det är tid för mig att lägga upp bilderna från Grekland innan bästföredatumet går ut, väntar man för länge känns det som att det är för sent att lägga upp dem, inte aktuellt liksom haha

Här är lite bilder kvällen innan vi åkte. Det var jag, Johan och Emma. Och Johans syster men hon var mest vid sin dator hehe




Och tills sist: Grekland!


Den hemska långa och branta backen ner mot stan (vi var på toppen åt alla håll!)



På stranden


Stranden igen, men denna gång på natten :)


Kusinerna på klubben på midsommar!


Jag och älskling på vår balkong, och man kan se stranden bakom oss!


Cigg jag köpte till Emma, 25 st i och lite coolt tycker jag hihi


Jag tog inte så många bilder men här är några bilder som Sandra lagt upp (Johans kusin):



Sådär! Är det tillräckligt med bilder? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0