Good to know

Goood morgon!
Inatt försökte jag att vända tillbaka dygnet, sakta men säkert så jag somna vid tre. Det har varit definitivt senare de senaste dagarna.
Pratade med Jennifer från jobbet och tur det för jag trodde att jag började fyra idag och stängde, men det är det hon som gör, jag börjar en timme tidigare! Så nu måste jag duscha för jag känner mig sååå himla ofräsch med tanke på att det inte fanns en dusch uppe i Skog. Usch! Och jag måste verkligen tvätta håret, det är fortfarande platt. Eller, jaa... Typ.

Efter jobbet ska Keisha och Kidah komma över så det ska bli skönt att jag inte slutar nio nu utan åtta!

Vad härligt att det ska vara fint väder idag och 28 grader, synd att jag jobbar bara haha



Plamen i vardagsrummet nu som Kidah gjort! Fint va? ;)

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna din egna bok från Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

2011-07-23 @ 16:38:43
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0