Fullt upp!

Nu är jag klar för att ta mig till Kista och se om jag kan hitta några saker. Bara det att alla mina pengar är slut nästan...
Så får jag så dåligt samvete också för att jag knappt uppdaterar. Inte för att det är så att det är massa folk som lever för att läsa min blogg haha
Men det har varit dem sista dagarna att jag vaknar, skyndar mig för att ta mig iväg nånstans och så kommer jag hem så sent att det inte är någon idé att skriva. Känner inte riktigt för det då.
De senaste dagarna har jag varit med Kidah, Johan, Emma, Keisha, Misha osv. Har också jobbat nu fredag-lördag och i fredags åkte jag efteråt till Råcksta/Vällingby/Hässelby och igår var jag en stund i Fridhemsplan.

Men nej, nu måste jag gå! Lite ångest över pengarna bara haha, får hoppas på att jag snart får tillbaka pengarna som Johan är skyldig mig! ;)

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0