Första gången på krogen!

Sååå. Nu hade jag tänkt skriva inlägget och sen sova. Ska till Kista imorgon och fixa lite med jobbet, sedan köpa hårfärg till Johan hahaha. Sen ska jag träffa honom och får se vad som händer. Vill sova där men vet inte vad moder tycker om det för hon tycker att vi ses för ofta :S

Igår åkte jag iallafall till Vaxholm och kom precis när Emma slutade. Då kom hennes mammas kille och hämtade oss med båt från sjömacken där Emma jobbar och i fullfart åkte vi mot en ö och jag var typ 50% säker på att jag skulle flyga av båten haha! Så fort gick det.
Vi kom dit och var åtta stycken tror jag. Åt, solade och badade i det ISkalla vattnet! Sen åkte vi alla hem till Emma och fixade i ordning oss, duschade och så sen till kvällen åkte vi in mot Vaxholm igen och åt på en restaurang. Vid tio blev det som en krog där inga minderåriga får vara men där gick jag och Emma runt, glada :D

Idag så skulle Emma jobba igen så jag åkte från henne till Danderyd och då hämtade mamma upp mig. Vi gjorde några ärenden osv, åt lite i Kista. Eller ja.. Jag fixade pommes på Burger King till Ian och Mido som jobbar där gav honom en BK krona och en leksak haha! När Jennifer slutade från Sandys kom hon ut och satte sig med mig och Ian medans mamma gjorde sina ärenden.
Vid fem hämtade vi upp Catta hos sig och vi åkte till Sumpan och åt på en chinarestaurang! Mums!
Nu är jag hungrig igen. Eller nej, sugen på nåt och jag har ätit en tallrik sill så nu vill jag typ ha godis eller nåt!

Aja, det är väl lika bra att jag sover hehe



Våra drinkar hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0