Aaaaabs

Heeej. Miss. True Blood Abstinens här!
Imorgon åker jag till Skog med Johan i några dagar så det blir nog ingen uppdatering. Kommer att sakna att inte sova tillsammans med min Kidah, har gjort det i 5-6 nätter nu.. Får väl nöja mig med Johan då... -.-
Hahaha

Men vill också visa lite nytt och fått/köpt innan jag åker! Har en ny klänning, bikini, topp/klänning och byxdress (kort). Får göra det imorgon innan jag går till jobbet! Som tur är börjar jag fem och slutar nio så jag jobbar bara i fyra timmar! Sen blir jag hämtad därifrån och ca 2½ timmar senare är vi framme!

Nu ska jag kolla på True Blood och övertala Kidah att sluta sitta inne på Facebook och chatta med alla och kolla med mig istället! :D Två datorer äger hihi



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0