Tummen upp!

Filmen... Det var BEYOND mina expectaions säger jag bara. Jag älskar den!! Så jäkla rolig asså. Om jag får välja film själv, hemma och så väljer jag ofta drama filmer men brukar inte ta nåt emot komedier.
Fattar inte vad hela grejen med The Hangover är. Det är knappt bra asså... Faktiskt. Den här är mång mång gånger bättre, så om ni inte sett den- SE DEN!

Kom hem halv tolv och är jättetrött för jag sov inte mycket alls inatt så jag kommer sova sköönt. Vilket är alldeles snart!
Läste på Jossans blogg att vi börjar halv ett... Hmm? Vart kom den infon ifrån? Trodde att vi började som vanliga måndagar på sen vecka- 11.15.
Aja ska fråga henne. Blir FETT glad om hon har rätt haha!


Nej men nu får jag tacka för mig, godnatt och så ska jag skriva imorgon om inget kommer i vägen!

Puss puss



Jag och Johan på vår årsdag 16e oktober när vi kollade på bio (Inception, för andra gången hehe) i Heron- där vi hade vår första "date" samma dag året innan (2009) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0